lauantai 20. helmikuuta 2016

Pako todellisuudesta

Mulla on ollut tänään vapaapäivä ja olin kyllä niin unentarpees. Päästelin tänään unta aamu 12 asti. Kahtena edellisenä päivän en oo voinu nukkuu mun päikkäreitä ja se on verottanu mun jaksamista. Torstaina mulla oli unta takana viis tuntia ja mun piti mennä kasiin töihin yhteiseen palaveriin. Sen jälkeen mulla jatku töissä aamuvuoro sinne puol viiteen asti. Olin ihan poikki, nukahin sohvalle melkein heti kun pääsin kotiin. Heräsin joskus kymmeneltä illalla ja siirryin vaan sänkyyn. Perjantai aamuna mun ois pitäny mennä päivä klinikalle 8-12, mutta mä nukuin pommiin ja olin tunnin myöhäs.

Niin no takas tähän päivään. Oon oikeestaan tänään vaan käyny viemäs lisää tavaraa kirppikselle. On jotenkin sellanen olo et haluu vaan kaiken vanhan pois. Sen jälkeen kävin kaupas ostaas sushi tarpeet. Ja siivoilin loppu päivän.

Mun kaveri tulee kohta kylään, meidän oli tarkotus pitää tyttöjen ilta. Yritetään ekaa kertaa tehä susheja ite.. Voin vaan kuvitella kuinka järkyttävältä lopputulos näyttää.. Aateltiin ottaa pari lasii punaviinii ja rentoutua. Mä sanoinkin perjantaina omahoitaja keskustelussa et mun on pakko saada keinolla millä hyvänsä pako tästä todellisuudesta helpottaakseni olooni. Tosin niitä keinoja en aio tänne julkisesti kirjottaa mitä muuta tähän iltaan sisältyy.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti