sunnuntai 28. helmikuuta 2016

Askel askeleelta

Mulla on ollut tänään kaivattu vapaapäivä. Enkä meinannu päästä edes sängystä ylös. Kirppis aukes tänään yhentoista aikoihin, niin vein sinne lisää vaatteita. Lisäks niitä lasten vaatteita, joita oon pahimmillani ollessa käyttäny. Tosin näyttivät ne housut edelleen mahtuvan, painon laskun takia.

Kävin äitin luona syömässä lounaan, jouduin kyllä taas psyykkaamaan itseeni paljon, että selvisin siitä. Sitten mä lähdin Hertan kans takas kotiin kaupan kautta. Ostin taas vaihteeks suklaata,
josta uskalsin jopa ottaa 50g ja laittaa suuhun. Toki Päivällinen jäi sit välistä, ei hyvä.
Iltapalaks vedin perinteiset pari näkkäriä ja kulhollisen marjoja.

Tänään on ollut niin hieno sää. Aurinko paisto pakkas säässä. Me käytiin tänään Hertan kanssa ulkoilees meren jäällä, jonne oli tehty latu. Toki mä jouduin taas mennä ulos michelin-ukkona, kiitos kylmyyden kehossa. Mielialat on ollut aamupäivän suhkot ok, ei nyt mikään paras muttei ihan ääripäästä. Toki nyt illasta on sit ahistanu taas nää määrät mitä oon päivän aikana syönyt.

Mä meen huomenna taas päiväklinikalle siin puoli yhentoista aikaan, sitä ennen mulla on terapia Sen jälkeen oon vaan päiväklinikalla siihen asti, että mun iltavuoro töissä alkaa.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti