maanantai 22. helmikuuta 2016

Se tunne nimeltään "läski"

Tää päivä on kyllä mennyt niin ahdistuksen kourissa. Tänään oli punnitus ja mun piti olla 8-12 asti päivä klinikalla ennen kuin lähdin töihin iltavuoroon. Luojan kiitos, että oli työpäivä enkä joutunut olemaan kotona yksin. Mulla on ollut niin läski olo, koko päivän. Mun täytyy käydä punnituksessa aina kahen viikon välein ja tänään mulle oli sitten tullu 400g lisää painoo. Lasku suunta oli sitten vaihtunut, kidutukseen..

Joo tiiän että täs olis nyt lähtökohtana hoitohenkilöstön puolelta että painon pitäis nousta. Mä en vaan hitto soikoon oo valmis noin nopeeseen tahtiin, musta tulee lihava. Miksen mä vaan saisi elää miten elän ja syödä sen verran kuin syön. Miksi mä en saa olla tässä kehossa, miksi mut pakotetaan siihen, että tuun taas vihaamaan omaa kroppaani.

Eikä oloa helpota yhtään, että huomenna mun pitää olla koko päivä klinikalla neljään asti. Tietäen, että oon joutunut taas vessa valvontaan ja nyt mulle oli laitettu joku ihme sääntö etten saa kävellä yhtään ylimäärästä klinikalla..


By the way,
Onnistuttiin muuten aika hyvin susheissa lauantaina :)

 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti