sunnuntai 19. kesäkuuta 2016

Poukkoileva postaus..

Mulla ei jäänyt hirveen hyvä maku keskiviikolta hoitoneuvottelusta.. Mä oon käytännössä vaan itkeny, enkä hirveesti oo halunnut ees nähdä ketään.. Tiiättekö kun sun sisällä on vaan toivottomuuden tunne, ei sulla hirveesti oo silloin ystävillekkään annettavaa..
Pahoittelut etten oo vastannut kommentteihin, en oo vaan pystynyt siihen vielä..
Onneksi mulla oli kuitenkin torstaista- lauantaihin töitä, sain sitä muuta ajateltavaa.. Eli jollain tasolla oon silti ollut myös ihmisten ilmoilla.. 
Vielä vähän sarkastisuutta peliin, "onneks" mä oon niin hiton lahjakas maskin vaihtaja.. Hymy, siinä kaikki mitä muiden tarvii nähdä..

Sen keskiviikko iltapäivän olin vaan hietsun rannalla hertan kanssa, sattu olemaan lämmin päivä.. Tuntu että oli järkevämpää yrittää olla ihmisten ilmoilla kuin yksin kotona..
Eilen tilasin netistä itelleni oman Suppaus laudan, ja en malta oottaa että se saapuu perille.. Suppauksesta sen verran että kävin opettelemassa sitä Balilla ja rakastuin todellakin siihen lajiin!! Plus että se ei aiheuttanut mulle lajina minkäänlaista sairaus ajattelua :)

Sali on mulla edelleenkin paussilla ei hoitajan määräyksestä vaan mä laitoin sen jo 2015 syyskuussa paussille.. Mä tykkään käydä salilla ja välillä se on vaan kivaa, mutta toisaalta mulle saattaa myös helposti tulla niitä päiviä kun se on pakkoa ja siihen liittyy hirveen paljon sairausajattelua.. Joten sali on vähän riskialtis ristiriitasten ajatustusten takia mulle.. Luultavasti mä tuun myös miettiin sitä sitten uudelleen mitäsen kanssa tehdä, kun se ravitsemustila on korjaantunut.

Tästä taitaa nyt tulla aika poukkoileva teksti, pahoittelut.. 3 ensimmäistä päivää ajattelin siinä toivottomuudessa, että tää oli nyt tässä.. Ainut ja helpoin ratkaisu on lopettaa hengittäminen.. Toki silloin mä en voisi enään matkustaakaan jos mä olisin vaan ruumis.. Joten nyt mä vaan yritän puskee nää päivät yksi kerrallaan.. Mä toivon että loppuvuodesta asiat ois parremmin saisin ammattiapua kun kesäsulut on loppu jossa pääsisin ateriasuunnitelman määriin takaisin.. Yksin mä en niihin pääse. Ja mun mielestä se kertoo hoidonkin puolelta paljon jos mulle on sanottu että mun on parempi yrittää nyt vaan pitää kiinni niistä kolmesta ruuasta kuin siitä että yritän yhtäkkiä tehdä niinä parempina päivinä kaiken.. ja siitä seuraa kolme viiva neljä päivää etten kuule muutakun sen sairauden äänen joka ohjailee..
Mä oon siis nyt vaan yrittänyt lisätä ne kolme ateriaa enemmän energia rikkaammaksi.. Ja toivon että se näkyy huomenna punnituksessa.. Mä tiedän ettei oo hirvee matka siihen että mun itsemääräämis oikeus lähtee ja sitä mä viimeiseksi haluun.. Haluun ammatti apua, mä en kuulu suljetulle jossa se apu on mitä on..

No nyt vielä hypätään sinne lähemmäs loppuvuotta, jolloin mä ajatteli  vielä tehdä yhden lyhyemmän reissun tälle vuodelle tyyliin viikonloppu..  Mä oon miettinyt kohteena joko Amsterdamia tai Lontoota, kummasakaan en oo siis ikinä käynyt..Matkustus kuume on siis iskenyt muhun todella pahasti :D
Onko teillä kellään kokemuksia tai suosituksia kyseisistä paikoista?




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti