maanantai 20. kesäkuuta 2016

Valoa ja hetken helpotusta

Tänään oli punnitus ja niinkuin sanoin oon yrittäny edes lisätä niihin kolmeen ateriaan vähän energia lisäyksiä!! Toki mun vatsa ei oo tälläetkellä toiminut kahteen päivään niinkuin sen pitäis.. Mutta silti mulla oli niin helpottunut olo tän päiväsestä punnituksesta.. Nimittäin lasku suunta oli ensimmäistä kertaa yli puoleenvuoteen edes pysähtynyt vaikka sitä lisää ei edes ollut tullut..

Tiädän kyllä ettei se riitä vaan tää tarkottaa vaan sitä että mun täytyy yritää jatkaa edelleen taistelua niiden runsaampi energiaa sisältävien annoksia kanssa. Mulla on taas kahden viikon päästä punnitus joten yritän nyt vaan jatkaa tällä ja sitten nähään oliko toi väliaikanen notkahdus vai onko tää energian lisäys oikeesti auttanut..

Haasteena täs on tällähetkellä ollut se että oon niin ahistunut että mun "rauhoittavat" kävelyt lähtee välillä käsistä.. Ja älyyn sen vasta jälkikäteen.. puolentunnin kävely venyi eilen siihen 11 km ja yli kahteen tuntiin.. Ja kyllä mä sen huomasin illasta jälkeen ettei mun kroppa voi hyvin siitä..
Kroppa ei ollut selvästikkään palautunut vielä tänäänkään siitä, sillä mua alko heikottaa ja kädet täriseen pelkästään siitä että käytiin poliklinikalta lähikaupassa. Tehtiin siis tänään porukalla ruokaa kalaa ja bataatista sekä perunasta lohkoja..

Toinen voitto tänään oli myös se että uskaltauduin ottaa mun ateriasuunnitelmaan (lämminruoka osuuden) lisänä jälkiruuan joka kuului tänään meiän yhessä valmistamaan lounaaseen. Oltiin siis tehty hedelmäsalaattia, ja aluks meinasin taas kerran välttää sen.. Mutta loppupuolesta mä päätin sitten rohkastuu ekaa kertaa ja otin sitä, koska mun täytyy edes saada niihin kolmeen ruokailuun enemmän energia sisältöö! 
Ei se sit mennykkään niin hyvin..

Töissä tänään;Tällähetkellä tuntuu helpoimmalta
 lisätä sitä energianmäärää nesteen muodos




4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Parempaan päin, nyt kun mulla alkaa saikku ja intensiivisempi hoito 4 viikon ajaks <3

      Poista
  2. Mitä sulle kuuluu? Ootko kunnossa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon niin kunnossa kun tässä tilassa voi olla, oon vaan ollut aika väsynyt. Mä alotan nyt maanantaina sairasloman ja intensiivisemmän hoito tuen..

      Poista