lauantai 7. toukokuuta 2016

Älä laihduta, täytä vuosia

Pahoittelut mun hiljaisuudesta.. Tää viikko on sisältänyt aika vaikeita päiviä mutta myös niitä pieniä hyviä hetkiä. Olin alkuviikosta poliklinikalla. Maanantai meni suhkot ok hoidossa mutta tiistaina mä lamaannuin täysin ahdistuksesta ja päädyin tilaan jossa muhun ei enään hoitajakaan saanut mitään yhteyttä.
Keskviikkona mun piti vielä käydä lääkärin vastaanotolla, ennen sitä matkaa. Ja onneks labroista ja EKG:stä ei ollut löytynyt mitään joka kumois täysin mun matkaan lähtemisen. Lähin siis hyvinmielin vielä parturiin fixaamaan hiusten väriä.


Torstaina kävin äitin luona käymässä ja vietettiin ennenaikasesti mun synttäreitä sekä äitienpäivää kakku kahvien merkeissä. Sieltä mä lähdin joskus kolmen jälkeen kotiin päin, mutta mua alko ahistaan heti kotiin päästyä. Lähettiin siis melkein samantien Hertan kanssa ulos, koska kävely yleensä rauhottaa mua vähäsen.
Sen kävelyn jälkeen mä päätin lähtee pitkästä aikaa ulos työkaverin kanssa.
Oli tarkotus mennä terassille, mutta Little Pubissa oli liikaa väkee ja Faros ei ollutkaan auki sen "turha torstain" takia, joten haettiin vaan juomia Siwasta ja mentiin laitureille istuskeleen.

Olin siis ottanu itelleni kaupasta pari juomaan, ja aattelin että voin ihan hyvin juoda nekin ja enemmän.. Kiitos oman ravitsemustilan, vähän nolotti kun en pystyny juomaan kun sen yhen ciiderin.. Ja yllättävintä siinä illassa oli, että uskalsin sanoo että tarvin jotain ruokaa toki ehkä hieman promillien rohkaisemana, mutta kuitenkin.
Mentiin mäkkärin kautta Corneriin, mutta vaikka se ruoka vähän tasas en silti uskaltanu juoda enään lisää vaan join kahvia kun kaveri veti sivussa kaljaa.. Ehkä vähän noloo :D

Mun oikee synttäripäivä sekä "älä laihduta" päivä meni töissä, eli siis hiveen Hurjasti!





4 kommenttia:

  1. Mahtavaa! "Mulla on nälkä" lause tuntuu joskus ihan ylitsepääsemättömälle asialle sanoo äänee vaik se on iha normia. Huippua kuiteki!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sepä Noora! Sehän tässä välillä huvittaakin kun miettii et miten sen sanominen voi olla oikeesti itelle niin vaikeeta vaikka se on ihmisen perustarve :D

      Poista