torstai 19. toukokuuta 2016

Välitiedotus

Mä meen tässä nyt vielä polilla käymään iltapäiväksi neljään asti. Sen jälkeen mulla lähtee noin klo 18.30 juna kohti Helsinki-Vantaan lentokenttää.. Oon perillä joskus 11 aikaan illasta ja yritän nukkuu siellä yön aikana edes vähän. Mun lento lähtee perjantai aamuna 7.40 kohti Indonesiia, Balille, jossa oon siis vähän yli kaks viikkoo.

En aio ottaa konetta mukaan reissuun. Eli siis mulla on vaan kännykkä ja toivottavasti toimivat wifi- yhteydet niissä majoituspaikoissa, joissa oon yötä. Joten, kun mä palailen pystyn paremmin taas postaamaan ja varmasti tuun kirjottaa paljon tästä reissustakin kuvien kera :)






2 kommenttia:

  1. Voi vitsi oon kade, olis ihanaa päästä reissuun! Bali kuulostaa ihanalta <3 Hyvää matkaa ja muista pitää huolta itsestäsi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tänne jää sydän <3 jos jossain vaihees on aikaa että pystyt lähteen tänne, niin lähde! Täältä saa paljon irti ja uskon että joskus ku oon vielä terve tuun ehdottomasti tänne uudestaan ja saan vielä enemmän täältä! <3

      Poista