sunnuntai 1. toukokuuta 2016

Valoisampi päivä

Kyllä! Mulla on ollut tänään parempi päivä ja löydän taas oman lohduttavan äänen syömishäiriötä vastaan..
Aamulla oli ihana nukkua pitkään.. Söin aamupalaa ja join aamukahvin nauttien kiirettömyydestä :)
Jaksoin pitkästä aikaa laittautua, ja se oli mukavaa! En meikannut siksi että en jossain elämän tilanteessaa saanut, kapinoidakseni narsisti exääni vastaan.. Mutta, en myöskään siksi että en uskaltaisi olla ilman meikkiä.
Vain ja ainoastaan siksi että halusin!
Puin vaatteet, joista syömishäiriöni pelottelee mua & tietäen kuitenkin että aion myös syödä niissä!

Olin rohkaisut itteeni lähtemään vapputorille ihmisten ilmoille ja menin! törmäsin torilla tuttuihin ja päädyin kahvittelemaan heidän seuraan. Ajattelin ääneen, että ois ihana ottaa vohveli kermavaahtoineen ja hilloineen, mutta suljin ajatuksen. Onneksi, mun ystävä perheineen rohkasi mua ottamaan & sano että ne on sen ajan tässä mun seurana.. Niimpä mä rohkaistuin ja nautin!
Sen jälkeen jatkoin vielä vähän aikaa kiertelyä torilla. Valitettavasti mulle iski kylmyys taas syömisestä, joten en sitten hirveen kauaa kyennyt olla siellä.
Ostin kuitenkin vielä niitä lakuja ennenkuin lähdin pois & tiiättekö mun oli pakko hakee thaikusta ruokaa itelleni vaikka olin just syönyt sen vohvelin, koska mulla tuli jo nälkä??!

Ruuan jälkeen lepäiltiin hetki ja koska oli niin ihan sää lähettiin Hertan kanssa vähän pidemmälle kävelylle nauttimaan auringosta.
Nyt mun kaveri on tulossa kaffitelemaan mun luo, joten mä meen nyt kahvin keittoon, adios!




Toivottavasti teilläkin on ollut ihana vappupäivä
 ja ootte nauttinut säästä ja ruuista! :)






4 kommenttia:

  1. Ihana lukea että oli parempi päivä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo teki omalle mielelle ja jaksamiselle hyvää kun oli ainakin yks parempi päivä <3

      Poista
  2. Hyvä että sulla on joskus myös niitä hyviä päiviä <3

    VastaaPoista
  3. Niimpä onneks niitäkin on <3 ja varmasti enemmän kun tän pahimman vaiheen pääsen yli..

    VastaaPoista