perjantai 29. huhtikuuta 2016

Voimat vähissä

Mä olen vaan niin loppu tällähetkellä..


Se mitä mun hoitaja tuumas torstaina hoidon tuen lisäämisestä, en tiedä vielä siis mitä se konkreettisesti tulisi olemaan..

Itsestäni tiedän sen, että vaikka kuinka yritän taistella ja haluan ylös täältä, oon tällä hetkellä täysin voimaton syömishäiriön äänelle.. Kun mä potkin sitä se potkii mua tuhat kertaa enemmän seuraavat päivät..
Ja mä joudun myöntään itelleni, vaikka en haluais, että mä tarvin apua ja tukea paljon enemmän kuin mulla tällä hetkellä on. Niin, että mä pääsisin tän pahimman vaiheen yli.. Mä en vaan selviä tästä yksin, en vaan sillä parilla tukikäynnillä arki päivinä..




3 kommenttia:

  1. Miten olisi osastohoito..? Se ei ole kivaa mutta voisi olla hyväksi <3 Tsemppiä!! <3

    VastaaPoista
  2. Mä en oikein tiiä onko täällä Vaasas enään oikein mitään osastohoitoo ku sisätaudit ei enään hoida vaasas.. Mut ainakin voisin suostuu yrittää semmosta et ois pidempiäaikoja ei vaan sitä parii tuntii niinä parina kertana arkipäivinä siellä syömishäiriöpoliklinikalla.. Mut jutellaan varmaan huomenna näistä siellä lisää :) kiitos tzempeistä <3

    VastaaPoista