tiistai 19. huhtikuuta 2016

Let that shit go

Voi taivas, mä en ole edes viittinyt kirjottaa tänne, kuinka paljon oon itkeny kuluneen viikon aikana. Todellakin liikaa, sen lisäksi että nää omat jaksamiset on niin vähissä..
Mä olisin valmis lähtemään pois täältä jo nyt!!
Lähipiirin ihmissuhteet on ollut nyt aika kinkkisiä. Tuntuu, että mitä ikinä teenkin mikään ei riitä.. Enkä mä sitä että mä tarvisin lähipiirin hyväksyntää väkisin. Olisi vaan mukava että munkin kanta yritettäisiin ymmärtää, Mutta kun ei niin ei.. Nää asiat on mennyt joka kerta hirveeks riitelyks  kun ollaan yritetty puhua.. Sen lisäks oon saanu osakseni hirveetä syyttelyä ja käytännössä mulle on kerrottu, että mä en mitään osaa..
Täytyy todeta että takana ei ole hirveen mieltä ylentävä viikko. Oon vaan paennut tätä kaikkee matkan suunnitteluun ja käytännössä mulla on tällähtekellä, aika lailla kaikki hoidettuna.
Enään pitäis käydä pyytämässä apteekista englanninkieliset reseptit, tulostettuna versiona.


~Onneks on Hertta & kaapista löytyy lakritsi teetä~






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti