maanantai 4. huhtikuuta 2016

Pieni pala iloa pimeyteen

Mulla piti olla vapaapäivä tänään, mutta meillä oli töissä sairastapaus joten lupauduin tulemaan iltavuoroon. Asiakkaita oli tosi vähän, mutta onneks mulla riitti hommaa. Mä tuurasin meiän somistajaa.
Voitte kuvitella kuinka ilonen ja onnellinen mä olin sen pienen hetken, kun sain keskittää kaikki ajatukset visuaalisuuteen ja seinien rakentamiseen. Oon kyllä ennenkin tehny meillä somistajan hommia aina kun on mahdollisuus tuurata meiän "päävisua".
Ja tää on yks niistä mun unelmista, mitä mä vielä joskus haluan työkseni tehdä! Tällähetkellä tosin oon vähänniinkuin "oppipoikana"  :)

"onnellisuus on Somistaa" :)

Lisäksi mun Savannin tilaus saapui
 & nyt vaan pitäis oottaa, että nuo rusto lävistykset paranis





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti