tiistai 26. huhtikuuta 2016

Kirjoitettu..

En tiedä tunnenko tätä tunnetta enään huomenna tai edes muistanko..
Tuntuu että heräsin juuri äskön omaan todellisuuteen ja itken. Tunnen itseni tällähetkellä niin Helvetin epäonnistuneeksi oman parantumiseni suhteen. Koko tän vitun puolvuotta oon ryssiny kaiken, siis ihan kaiken!!

Tää tunne on nyt niin vahva, ettei paskaakaan auta syömishäiriön sanat. "Onhan paino silti laskenut" tai "oot kuitenkin onnistunut välttään sen painon nousun".. Vitut, ei lohduta!! Ja itseasiassa helvetin hyvä vaan ettei lohdutakkaan!! Mä olen kussut ihan kaiken, Epäonnistunut..

Mä niin toivon että muistaisin tän tunteen vielä huomennakin, en siksi että voisin ruoskia itseäni lisää, siitä kuinka epäonnistunut olen tässäkin. Vaan siksi että pystyisin käyttäämään tätä tunnetta vielä voimavaranani, noustakseni täältä paskasta ylös uudestaan..








8 kommenttia:

  1. Sä pystyt nousemaan sieltä vielä!! Mä uskon suhun!
    Takapakkeja ja huonoja päiviä tulee. Pääasia ettei luovuta!! <3

    VastaaPoista
  2. Moi! Oon sun blogia jo hetken seuraillut, ja oon saanu sellasen käsityksen, että asuisit Vaasassa? :) Itsellä alkaa nyt tässä hoito syömishäiriöklinikalla täällä, vähän jännittää.

    Kauheasti tsemppiä sulle, oot tosi rohkee kun lähdet reissuun yksin! Uskon suhun myös, kaikki kääntyy viel hyväks <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä asun Vaasassa :) Asutko sä myös? Sori oon vähän hitaalla siis aloitatko Täällä vaasan yksikössä vai tarkoitatko kokkolassa sijaitsevaa yksityistä :)

      Kiitos tzempeistä! <3 Ja nyt sulle myös rutkasti tzemppiä ja jaksamista kun alotat hoidon <3 ollaan rohkeita yhdessä!!

      Poista
    2. Asun kans joo ja täällä vaasas sijaitsevas yksikös alotan:) kiitos, ja todellakin! <3

      Poista
  3. Hei tzemppiä nyt paljon kun alotat, tavataan täällä sitten ainakin!! <3

    VastaaPoista