lauantai 16. huhtikuuta 2016

Say yes, to new adventures

Mä en vaan voi käsittää viäläkään, että mä oon ihan oikeesti lähdössä!!
Sain eilen siis tietää miten mun lomapäivät nyt loppujen lopuks sijottui. Ja seuraavaks mä olin jo hankkimassa lentolippuja..
Sen varmistus viestin tullessa mun sähköpostiin tuntu et mun sydän alkoi vaan hakkaamaan lujempaa ja lujempaa. Sen lisäks mun koko keho alko vaan tärisemään, kaikki on nyt todellakin niin konkreettista!

Tänään oon aina välillä säpsähtänyt siihen todellisuuteen, että siihen matkaan on vaan noin kuukausi. Mä myös laskeskelin tässä, että mun uuden passinkin pitäis ehtii tulla mulle ennen sitä matkaa, TOIVOTTAVASTI.. :D
Samalla musta kyllä tuntuu, että ikävöin jo valmiiks Herttaa. Ja sen lisäks mietin tällähetkellä, että ketä mä sitten rutistan siellä jos mä oon hajoomis pisteessä.
No jokatapauksessa sain tänään myös varattuu kolmelle ensimmäiselle yölle majapaikan, joten sitäkään ei tarvi nyt tressata.

Mun tärinänaama eiliseltä,
 lippujen oston jälkeen..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti