sunnuntai 24. huhtikuuta 2016

Uskaltautumisia..

Huh, tänään ei tuu varmaan hirveesti tekstiä mutta kuvia kyllä..
Mutta näin pika selostuksena.. Aamu alko "turva aamupalan" spontaanilla vaihtamisella hieman tuhdimpaan.. No joo ehkä mun piti aika paljon tzempata itteeni ennen sitä, mutta kuitenkin, tein sen!

Menin kahteentoista töihin ja suunnitelmissa oli työpäivän jälkeen metsästää "paha maa" leffa käsiin makuunista.. En mä kyllä löytänyt sitä, mutta vuokrasin kuitenkin pari leffaa & päädyin spontaanisti ostamaan irttiksiä! Mä en todellakaan muista montako vuotta siitä on kun oon viimeks ostanu niitä!! Muistan vaan sen, että haaveilin aina kun olin vielä hoidossa kokkolassa siitä päivästä kun ostaisin niitä irtokarkkeja ja söisin ne :D
Tänään se sit tapahtu!!





Ps: En oo kyllä varma oonko yhä fiiliksissä niistä irttiksistä 
vai löytyykö syy sokerihumalasta? :D




3 kommenttia:

  1. Jee hyvä sinä!! Irttikset on parhaita <3

    VastaaPoista
  2. Heippa.
    Kiva lukea kuulumisiasi ja selvästi tsemppailuasi arjessa! :)
    Mikä sulla on tilanne omasta mielestä tällä hetkellä? Koetko että oot paranemisen tiellä/haluatko parantua? Ootko siis jossain hoidon piirissä tällä hetkellä? En mitenkään halua udella, mutta mietin omaa tilannettani ja ihan vain ajatusten jakamista.

    Tsemppiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa Ihana <3
      Oma tilanteeni on aika kriittinen ja haastava, mutta tahdon uskoa että tästäkin selvitään. Rehellisesti sanoen en haluaisi että mun kunto heikkenisi tai paino tippuisi enään yhtään enempää, mutta pelkään myös sen nousemista. Tiädän kuitenkin että sen on pakko nousta että mun oma keho voisi paremmin. Vielä vähän aikaa sitten en halunnut edes elää ja mulle oli sama kuolisinko tähän.. Oon kuitenkin tehnyt tässä 2 viikon aikana ihan älyttömän isoja oivalluksia. Haluan parantua mutta oon ehkä vielä hieman turvalinjalla, ja tiädän jotta paranemisen tie voisi alkaa mun todellakin pitäisi syödä paljon enemmän että tilanne alkaisi muuttumaan!
      Oon siis nyt ollut kohta 2 vuotta tiiviissä hoidossa sisätauti osastolta -> yksityiselle syömishäiriöklinikalle siellä vähän yli puolitvuotta-> Kotipaikkakunnalle perustetulle syömishäiriöpoliklinikalle jossa nyt oon ollu jo yli vuoden.Muutos ei tuu hetkessä, mutta taistele!
      Jaksamista ja Tzemppiä sullekkin omaan prosessiin <3
      voit laittaa mulle kyllä sähköpostiinkin viestiä jos haluat jutella enemmän :) llii_93@hotmail.com

      Poista