lauantai 5. maaliskuuta 2016

En malta odottaa!!

Menin perjantaina yhteen töihin, ja kävin sitä ennen yhdessä vakio tatuointiliikkeessä varaamassa aikaa. Ylläri sain ajan jo maanantaiksi. Olin varautunut että joudun odottamaan 2-4 viikkoa, mutta empä joutunutkaan. Oon niin innoissani!
Lisäksi mulla on ollut nyt joku sisustusinspiraatio päällä! Tilasin ikeasta uudet parveke kalusteet, niin että saan heivata vanhat pois.

En tiedä, ehkä uus sisustettu kämppä vois auttaa mua löytämään sen motivaation hoidon suhteen takas? Pakko miettiä ees jotain, jolla pääsis taas läpi näiden harmaiden kivien. Ja arvatkaa, mitä mulla on tullu jo 600 euroo voittoo, mun kirppispöydältä! Välillä on niin terapeuttista saada kaikki pois nurkista. Niin, että voi ostaa uutta, heh..

Mulla jouduttiin hoitoneuvottelun jälkeen alottaan lääkitys uudelleen pienemmillä annoksilla. Eli oon nyt vähän pirteempi mieleltä. Alku oli vaikeeta, koska mun mieli oli ajatuksilta mustunut niin paljon että koin tekeväni väärin kun otin lääkkeet. Päässä meni vaan raita "oot epäonnistuja & luovuttaja".
Yritin melkein suoraan oksentaa ne ulos.
Mutta onneks tää tilanne on vähän rauhottunut ja mielikin on tällähetkellä tasaisempi.

En malta oottaa, että saan nää mun parvekkeelle!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti