keskiviikko 30. maaliskuuta 2016

Tiistain kuulumisia

Tälläviikolla mun olisi pitäny olla sovitusti eilen ja tänään klinikalla 9-16, mutta mun sijais omahoitaja oli kipeenä ja sain siis tiistai aamuna soiton tästä. Samalla mulle kerrottiin, että sinä päivänä ei ollu tarpeeks hoitajia niin että jos voisin olla tulematta ollenkaan..
Voitte kuvitella mun ilmeen puhelimen toisessa päässä, kun siinä samalla "sh"-puoli hyppi tasajalkaa helpotuksesta ja minä panikoin kuinka saan sujumaan syömiset.

Yritin vaan tiistain pitää itteni kiireisenä ja kävin muuten ottamassa pari uutta lävistystä korvan rusto osaan. En kyllä viitsi nyt vielä ottaa kuvaa tänne niistä, koska mulla on tällähetkellä mustelma korvassa lävistysten kohdalla.. :D
En tiedä oliko se sitten se auringon paiste ulkona vai se että mulla oli aamulla terapia jossa sain taas vähän purkaa ajatuksia ulos.. Jokatapauksessa tuntui että oli edes vähän helpompi hengittää. Rohkaistuin jopa käymään välipalalla kaupungilla ja söin elämäni parhaimman suklaakakun! Jos ei After Eight suklaakakkua saa laskea, hehheh..





Tosin tää päivä on nyt sit ollu triplasti haastavampi ja syömishäiriön ääni on ollu aika vahvasti äänessä. Varsinkin kun eilen onnistuin olemaan halailematta vessanpönttöä..


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti